3Pcs/Daug JUYI JYQD_V6.3E2 DC Brushless Variklis Pavaros Valdymo plokštė 12V-500W 36V 15A Funkcija Demo Valdybos Sensorless BLDC Variklis
Elektros Įrengimai Ir Reikmenys
- S
- M
- L
- XL
Žymos: 22kw bldc variklis, 230v bldc variklio valdiklio, 96 bldc valdiklis, variklis: 500w dc12v, brushless 500w pavara, bldc 500w dc 12v variklis, 3400 brushless variklis, bldc 14 golden motor, 12v dc variklis 7k10, bldc 8kw variklis
JYQD-V6.3E2 brushless DC motor driver valdyba
Už sensorless BLDC variklis
Modelio numeris
JYQD-V6.3E2
Veikimo temp.
-20—85℃
Darbinė įtampa
12V-36V
Max srovė
15A
Tęsinys.darbinė srovė
15A
PWM greičio kontrolės
PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%
Analoginis įtampa greičio reguliavimas
0-5V
O. V / L. V apsaugos
TAIP
Greitis impulso signalo išėjimas
TAIP
Taikymo gairių:
1. Patvirtinkite, kad įtampos ir galios parametrų variklio neviršyti vairuotojo lenta, kaip nurodyta.
2. Šis vairuotojas valdybos naudojamas 3-etapas brushless sensorless varikliu, bet ne kostiumas už visus 3-etapas brushless sensorless varikliai tiesiogiai.Jei vairavimo poveikis nėra gerai (pvz., pradedant drebėjimas, atbulinės eigos, variklio noload darbinė srovė yra per didelis, greitis yra ne stabili, efektyvumas yra mažas, ir negali pradėti-su apkrova.) Klientai gali reguliuoti varža ir talpa vairuotojo lenta, atsižvelgiant į faktinę situaciją, siekiant užtikrinti geriausią vairavimo poveikį (žr. priedą, kaip tai padaryti koregavimo)
3. JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta yra plikas valdyba, be būsto ir heatsink.Jeigu elektros variklio žemiau 60W ,tai nereikia pridėti heatsink, tik reikia užtikrinti normalią ventiliaciją ir gerai izoliacija.Jeigu elektros variklio daugiau nei 100W, tai turi pridėti heatsink kaip paveikslėlyje žemiau.
4. Prašome atkreipti dėmesį, kad JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta, neturi stabdžių ir atbulinės eigos prijungimo ir ryšio apsauga, ji bus visam laikui sugadinti vairuotojo lenta, jei, atvirkštinis poliškumas ryšį.
5. Į 5V išėjimo uosto vairuotojo valdybos draudžiama prijungti išorinį įrenginį.Ji taikoma tik išoriniu potenciometru ir pereiti valdyba greičio reguliavimas ir atstatymas.
6. Į "Signalas" terminalo dėl JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta yra variklio greitį impulso išėjimo signalas (push-pull išvestis), o maksimali išėjimo srovė yra mažesnė nei 5mA.
Pajungimo schema:
5V -----Vairuotojas valdybos vidaus išėjimo įtampa
Signalo ---- Autotransporto greitis impulso signalo išvesties prievadą, 5V impulso signalą.
1.Kontrolės uostas
Z/F---- Rotacijos krypties valdymo uostų.Prijunkite "5V" aukšto lygio, arba ne, prisijungimas į Priekį kryptimi, prisijunkite 0 V žemo lygio arba prisijungti prie GND yra priešinga kryptimi.
VR ----Greičio kontrolės uosto.Analoginės įtampos linijinio greičio reguliavimas 0.1 v -5V, įėjimo varža yra 20K Omų ,susisiekti su GND, kai įvesties PWM greičio reguliavimas, PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%
GND—Naudoti Ratai valdybos vidaus kontrolės
2. Maitinimo prievadas
MA ----variklių etapas
MB ---- variklių etapo B
MC---- variklių etapo C
GND----DC-
VCC----DC +
3. Naudoti ekranuotus laidus, jei vairuotojai valdyba turi daugiau nei 50 cm atstumu nuo variklio, kitaip jis gali sukelti nenormali vairavimo, turinčių įtakos įprastam naudojimui.
4.Kontrolės uosto atstumas: 2.54 mm,Galia uosto atstumas:3.96 mm
5. Atkreipkite dėmesį į izoliacijos tarp vairuotojo MOSFET ir heatsink ar montavimo plokštė.
Ne piešimo:
Pastaba!!!
Jei norite masė užsakymą, prašome susisiekti su manimi internete
Klientų Atsiliepimai
Parašyti atsiliepimą
- JYQD_V6.3E2
- DC
- Nuolatinės SROVĖS Variklis
- Žemyninė Kinija
- CE
Susiję Produktai
Atrodo, kad jūs ieškote